Arrival - Reisverslag uit Tokio, Japan van okashinomukashibanashi - WaarBenJij.nu Arrival - Reisverslag uit Tokio, Japan van okashinomukashibanashi - WaarBenJij.nu

Arrival

Door: Shelsy, Jamila, Dyllis, Nienke

19 Maart 2015 | Japan, Tokio

We arrived safely in Japan! It's always interesting to see how helpful or sometimes very unhelpful people can be when you're making your way through stations, trains and airports carrying heavy suitcases. And then all of a sudden you are surrounded by Japanese people everywhere. Meaning people staring at the weird foreigners even here in Tokyo, enjoying the useful technology bits and bobs everywhere you go and have more than enough opportunities to refresh our Japanese. It has been a very long trip and we will therefore be taking a well deserved day off, full of relaxation, while trying to stay awake until tonight so we can get used to the time difference. Tomorrow we will begin to explore Tokyo and I'm hoping to put a video together very soon, so look forward to it!

• 19 Maart 2015 - 13:39

Ellen Dekkers:

Wat leuk jongens :D 二本へようこそ! 長旅ご苦労様。 Het bizarre is dat jullie nu zo dichtbij zijn.... Tot zaterdag!! x

• 21 Maart 2015 - 17:44

Miranda Fidder:

Wat leuk,ik hoop dat jullie het reisverslag een beetje bijhouden,ik zou zoiets snel vergeten,heel veel groetjes en ook aan Ellen!